Isnin, 29 Jun 2009

BASKETWEAVE IMPIANKU....

Hari yang aku nantikan sudah tiba. Semalam tanggal 28.06.2009, hari Ahad dan seawal jam enam pagi aku dah bangun utk membuat kerja rumah mana-mana yg patut dulu sebelum aku mengerah tenaga membuat basketweave.

Jam 9.10 pagi aku telah menapak di rumah Kalthom utk belajar membuat basketweave. Teruja bukan main lagi... Rasanya tak sabar sungguh dan first time aku mememang segala-galanya yg berkaitan dgn butter cream. Memang seronok sangat-sangat dan aku sudah berjaya mengilhamkan BASKETWEAVE IMPIANKU.




Atas kesabaran dan kesungguhanku... Tarrrra...........


Antara posing2 yg diambil.....

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHRRRRHHHH.........Kedua-dua kami menjerit kuat sehingga tak sedar org keliling.. Kek aku sudah berlubang sehingga menampakkan isinya sbb Kalthom nak ubah kedudukan kek takut bunga-bunganya terkena kotak.. Hee..hee.. last2 bukan kotak yg kena tapi tangannya yg masuk ke sana dan kesiannya dia yg kena repair balik. Nasib baik bukan bunga yg rosak..


Inilah hasil kerjaku selama beberapa jam di rumah Kalthom. Aku sangat2 berpuas hati dengan hasil kerjaku.. Kembang sikit bila kena puji kek aku cantik... Thank you Som..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan